دانلود کد مداحی ما انقلابی هستیم برای وبلاگ
صفحه اصلی آرشیو مطالب تماس با ما قالب وبلاگ
مطالب ویژه

ابزار وبلاگ

قالب مذهبی وبلاگ

نوای وبلاگ

پوستر

کانال ویدیو></a></p>
<p align=

آلبوم صوتی

آموزش وبلاگ نویسی

ارتباط با مدیر
نوای سنگر
æáí ÇãÑ
لوگوی معبر
لوگوی همسنگران

 وبسایت بیرق عشق کد آهنگ ما انقلابی هستیم مهر ولایت با ماست با صدای حاج میثم مطیعی رو برای شما کابران عزیز آماده کرده امیدوارم این  کد این آهنگ رو در وبلاگ یا وبسایت خود بذارین و از اون لذت ببرین در ضمن توجه داشته باشید تغییر دادن کد حرام است.

دریافت کد آهنگ



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:07---8 مهر 1394
من مداحی های جناب آقای مطیعی رو خیلی دوسدارم موفق باشین یا حق
پاسخ: با سلام بنده هم به مداحی های ایشون علاقه دارم شاید دلیلش این باشه که در مورد امام و رهبری مداحی می کنن


گلستان بلاگ
ساعت12:23---28 شهريور 1394

سلام
خدا قوت
مطلب شما در سایت گلستان بلاگ منتشر شد

http://golestanblog.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8 %AF-%DA%A9%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%85%D8%A7 -%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8% AA%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88/
موفق باشید
یا علی


پاسخ: سلام خداقوت ممنون


محمد
ساعت18:52---26 شهريور 1394

سلام من در وب خود لوگو و لینک شما را در وب خود قرار دادم ولی وب من اصلا در لینک های شما نیست
http://mabareislami.persianblog.ir/
پاسخ: سلام با افتخار لینک شما در وبسایت ما ثبت شد



این است گرافیک
ساعت20:23---25 شهريور 1394
سلام . عزیز دلم من کارم همینه اگه کسی رو نترسونم که نمیاد پولشو بده آخه برات طراحی کردم خیلی هم قشنگ شده شما هم که یه پیام نمیدادی چی شده شماره تماسم رو که بهت دادم .

عذر خواهی میکنم .

منتظرم ... یاحق
پاسخ: سلام مبلغ برای شما ارسال شد


این است گرافیک
ساعت11:31---25 شهريور 1394
سلام . آقای نوروزیان چرا پول رو واریز نکردی به هرحال اگه از سفارشت پشیمون شدی باید همون 4000 تومن رو بریزی به همون شماره کارت و تحویل بگیری چون من برات درست کردم اگه نریزی از سایتت شکایت میکنم .
یاحق


این است گرافیک
ساعت12:17---24 شهريور 1394
را ستی برای این قالب وبلاگ و پوستر و اینا که نوشتی چیزای قشنگی داریم :

http://www.iagph.ir/?p=233

اگه هم خواستی برات اسماشو تغییر میدم


این است گرافیک
ساعت16:33---23 شهريور 1394
http://forms.freepersian.com/action/30603

سلام . با استفاده از لینک بالا سفارش دهید .

هروقت فرم رو پرکردید من کارم رو شروع میکنم .

مطمئن باشید ضرر نمیکنید اگه مایل به تبادل لوگو هستید لوگوی ما رو در سایتتون قرار دهید تا لوگوی شما در سایت ما قرار گیرد یاحق


معبر سایبری فندرسک
ساعت11:32---23 شهريور 1394

ُسلام ممنون همسنگر عزیز خداقوت.

پاسخ: خواهش می کنم



قافله صبر و بصیرت
ساعت9:01---23 شهريور 1394
سلام
با افتخار لینک شدید و لوگوی شما قرار گرفت
منتظر حضور و نظرات شما هستیم
یاعلی
پاسخ:سلام با افتخار لینک و لوگوی شما ثبت شد


این است گرافیک
ساعت17:30---22 شهريور 1394
با سلام . این گرافیکی که توی سایتتون استفاده برای منو استفاده کردین از ماست سریعا پاکش کنید چون انگار من با مدیر قبلی این سایت همکاری قالب داشتیم و اونجا استفاده شد .
پاسخ: سلام منو حذف شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: